تشک داخل ماشین مجهز لاکچری car air bed طوسی

luxury car air bed A084

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

تشک داخل ماشین مجهز لاکچری car air bed طوسی بهترین تشک داخل ماشینی است که دارای ساختار بادی می باشد و موقعیت استاندارد و ایمن برای قرار گیری کودکان در داخل خودرو را ایجاد می کند. چرا که دارای بخش های بادی و ضربه گیر می باشد تا بدون استفاده از کمربند نیز بتوانند در قسمت عقب خودرو به استراحت و یا خواب بپردازند. کودکان همواره در زمان مسافرت های طولانی دچار خستگی زیاد می شوند و ممکن است مسیر طولانی آن ها را کسل کند. در نتیجه با خرید تشک بادی مد نظر تمامی این موارد رفع می شود و به راحتی در صورت نیاز قادر به خوابیدن در بخش عقب خودرو خواهند بود. از این رو می توان تشک داخل ماشین را برای بهره مندی بیش تر در زمان مسافرت با خودرو شخصی خود انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمود. تشک بادی مد نظر برای استفاده در تمامی خودرو ها ساخته شده است و از بخش های مختلف تشکیل شده است که همگی بادی می باشند و در کنار هم نرمی و لطافت زیادی را ایجاد خواهد کرد. 

به همین خاطر است که پر فروش و محبوب می باشد و افراد زیادی تمایل به انتخاب و خرید این محصول بی نظیر خواهند داشت. تشک بادی به وسیله پمپ باد فندکی دو کاره که در کنار محصول وجود دارد راه اندازی می شود. این پمپ باد با اتصال به فندک خودرو راه اندازی می شود و شروع به تولید باد می کند و می تواند تشک بادی را برای نصب در داخل خودرو آماده سازد. علاوه بر این موارد قابلیت مکش باد داخل تشک بادی را نیز دارد که می تواند در کم ترین زمان بدنه محصول را آماده جمع آوری و حمل و نقل و یا نگه داری کند. به این خاطر است که مزیت های زیادی دارد و خریدی به صرفه نیز تلقی می شود. کسانی که تمایل به خرید تشک داخل ماشین مجهز لاکچری طوسی دارند تنها می توانند محصول را از فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
ابعاد تاج بادی 37*80 سانتی متر
ابعاد حفاظ بادی 37*122 سانتی متر
با قابلیت جدا کردن تاج بادی
برند car air bed
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...