تشک داخل ماشین طبی شیاردار car air bed کرم

car air bed Beige A082

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

تشک داخل ماشین طبی شیاردار car air bed کرم از سری محصولات بادی با کیفیتی است که برای استفاده در داخل خودرو ساخته شده است و تنها در این موقعیت مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه این محصول تشکیل شده از چند بخش بادی که با کنار هم قرار گرفتن می توانند مزیت های زیادی را ایجاد کنند. با این وجود است که هر یک از علاقه مندان به داشتن این تشک بادی می توانند با خیالی آسوده خرید آن را انجام دهند و در داخل خودرو مورد استفاده و بهره برداری قرار دهند. این تشک بادی بدنه ای با سطح طبی است که راحتی زیادی را ایجاد می کند و برای قرار گیری تمامی رده های سنی موقعیت استانداردی را ایجاد کرده است. با این وجود است که فروش بالایی دارد و می توان خرید آن را انجام داد. ساختار تشک بادی مد نظر به گونه ای است که برای تمامی خودرو ها کاربرد دارد و به راحتی نیز راه اندازی می شود.

 راه اندازی محصول توسط پمپ بادی دو کاره که در کنار آن به خریداران داده می شود صورت می گیرد که در مدت زمان کم قادر به راه اندازی این محصول بزرگ می باشد و به سرعت می تواند میزان باد داخل بدنه را تامین کند. دو کاره بودن پمپ باد فندکی به جهت جمع آوری محصول مورد استفاده قرار می گیرد که قادر به مکش باد داخل بدنه می باشد تا در کوتاه ترین زمان بتوان محصول را برای جمع آوری نیز آماده کرد. با این وجود است که تمامی شرایط لازم جهت استفاده و بهره مندی از این محصول فوق العاده آماده می باشد و می توان از وجود آن در زمان رفتن به مسافرت های طولانی مدت و طی مسیر های طولانی بهره مند شد. کسانی که تمایل به خرید تشک داخل ماشین طبی شیاردار car air bed کرم دارند تنها می توانند محصول را از فروشگاه اینتکس ایران انتخاب کرده و نسبت به خرید و ثبت سفارش آن اقدام نمایند و در نهایت محصول را با کیفیت اصل و مزیت های زیاد داشته باشند.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
برند car air bed
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...