تشک داخل ماشین طبی شیاردار car air bed مشکی

car air bed black A082

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

تشک داخل ماشین طبی شیاردار car air bed مشکی خصوصیات منحصر به فردی دارد که مهم ترین آن قابلیت ضد تعریق بودن و ضد حساسیت بودن می باشد. این قابلیت به دلیل وجود رویه شیار دار و مواج می باشد که در نتیجه امکان حرکت راحت هوا بر روی آن وجود دارد و می توان از بدنه ای که بدون ایجاد تعریق در اختیار افراد می باشد بهره مند شد. تشک داخل ماشین مد نظر بدنه ای طبی و راحتی دارد که متناسب با تمامی رده های سنی می باشد از این رو افراد می توانند آن را برای کودکان نیز در نظر بگیرند. در زمان حرکت خودرو کودکان دچار خستگی می شوند و در مواقع مسافرت های طولانی بدن آن ها دچار خستگی خواهد شد. به این خاطر است که می توان از تشک داخل ماشین استفاده کرد و از قرار گیری بر روی بدنه طبی آن لذت برد و برای کودکان سطحی بی نقص و حرفه ای را ایجاد کرد تا در نهایت بتوانند به استراحت در داخل ماشین بپردازند و دچار مشکل نشوند.

 از این رو در مسافرت های طولانی مدت نیز خسته نخواهند شد و بهترین موقعیت را به دست خواهند آورد. تشک داخل ماشین بدنه ای با ساختار بادی می باشد که لایه های ضخیم و مقاوم دارد. بدنه از جنس پی وی سی تشکیل شده است که رویه آن با جنس پی وی سی مخمل می باشد و کناره ها از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد. پاره های ضخیم بادی برای ایجاد استحکام و مقاومت زیاد در محصول ساخته شده اند که در زیر سطح مواج قرار می گیرند و می توانند بهترین کاربرد را از خود نشان دهند. با این وجود است که بدنه بدون آسیب و خرابی برای استفاده در طول عمر بالا طراحی و تولید شده است و می توان از آن برای استفاده تمامی رده های سنی در داخل خودرو بهره مند شد. جهت سفارش و خرید تشک داخل ماشین طبی شیاردار مشکی به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
برند car air bed
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...