تشک داخل ماشین تاج دار ضخیم car air bed کرم

luxury car air bed A083

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

تشک داخل ماشین تاج دار ضخیم car air bed کرم برای تمامی خودرو ها ساخته شده است که از بدنه ای با کیفیت برخوردار می باشد و ساختاری منسجم با طول عمر بالا را شامل می شود. این تشک داخل ماشین دارای بدنه ای با ساختاری استاندارد و مناسب بوده است که می توان بر روی آن بهترین موقعیت و شرایط را تجربه کرد و در نتیجه افراد می توانند از آن نهایت بهره برداری های لازم را به میان آورند. با وجود رنگ کرم تشک داخل ماشین هر یک از کسانی که تمایل به این رنگ دارند می توانند محصول را مورد خریداری قرار دهند و آن را با روکش صندلی خودرو و یا تو دوزی های آن هماهنگ کرده و از وجود آن بهره مند باشند. ساختار تشک بادی مد نظر در گروه محصولات تاج دار می باشد که یک تاج بادی در کنار سطح محصول قرار می گیرد که قابلیت جدا شدن از بدنه را نیز دارد و به صورت جدا گانه از بدنه باد می شود. زیرا دارای دریچه باد مجزا می باشد که می توان ان را به پمپ باد متصل کرد و در مدت زمان کم به سرعت میزان باد لازم برای باد کردن آن را تامین نمود.

 از این رو تمامی قسمت های موجود در بدنه دارای دریچه باد مخصوص به خود می باشد که به وسیله پمپ باد فندکی دو کاره که در کنار محصول به خریداران داده می شود راه اندازی می گردد. در نتیجه این محصول دلخواه هم به راحتی راه اندازی می شود و هم در کم ترین زمان و به راحتی با داخل آن به وسیله پمپ باد مکیده می شود. به این ترتیب در مسافرت و مکان های مختلف با اتصال پمپ باد به فندک خودرو تولید باد صورت می گیرد و بدنه برای نصب در داخل خودرو آماده می شود. تاج بادی به عنوان تکیه گاه نیز استفاده می شود و می تواند نرمی و لطافت زیادی داشته باشد که استفاده کنندگان از آن لذت ببرند. تشک داخل ماشین تاج دار ضخیم کرم با قیمت مناسب و بدنه استاندارد از نمایندگی اینتکس خریداری می شود.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
ابعاد تاج بادی 37*80 سانتی متر
با قابلیت جدا کردن تاج بادی
برند car air bed
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...