تشک داخل ماشین تاج دار ضخیم car air bed مشکی

luxury car air bed A083

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

تشک داخل ماشین تاج دار ضخیم car air bed مشکی ساختاری استاندارد و منحصر به فرد دارد که در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از مزیت وجود آن بهره برداری های لازم را به میان آورد. این تشک بادی با نام تشک بادی تاجدار نیز شناخته می شود که به دلیل وجود بخشی بادی در قسمت بالایی خود با این نام نامگذاری شده است. به همین خاطر است که راحتی زیاد تری نسبت به موارد مشابه دارد که از این تاج به عنوان یک تکیه گاه استاندارد و مواج استفاده می شود. بخش مورد نظر قابلیت جداشدن از بدنه را نیز دارد که به طور کلی هر یک از افراد در صورت نیاز می توانند این قسمت را به بدنه متصل کنند و در صورت نیاز نداشتن نسبت به جدا کردن آن اقدام نمایند. جداسازی بخش مورد نظر در زمان جمع آوری محصول و یا راه اندازی آن نیز مورد اهمیت قرار می گیرد. چرا که دارای دریچه ای مجزا از بدنه می باشد و به صورت جداگانه راه اندازی می شود. 

در نتیجه در زمان جمع آوری نیز به راحتی باد آن تخلیه شده و در ساک حمل قرار می گیرد. پمپ بادی که در اختیار این تشک بادی قرار گرفته است از نوع فندکی دو کاره می باشد تا به راحتی باد داخل بدنه را نیز مکش کند و بتوان برای جمع آوری آن را تخلیه نمود. از این رو تمامی علاقه مندان به مسافرت کردن با خودرو شخصی خود می توانند این تشک بادی را تهیه کرده و در صندلی پشت خودرو مورد استفاده قرار دهند و امکان استراحت کردن افراد در حین حرکت خودرو و یا در زمان توقف آن را داشته باشند. از این رو طرفداران زیادی دارد و با قیمت مناسب نیز برای خرید افراد آماده می باشد. چنانچه افراد تمایل به خرید تشک داخل ماشین تاج دار ضخیم مشکی داشته باشند می توانند محصول را با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند و به راحتی وارد سبد خرید خود نمایند.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
ابعاد تاج بادی 37*80 سانتی متر
با قابلیت جدا کردن تاج بادی
برند car air bed
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...