تشک داخل ماشین تاج دار ضخیم car air bed طوسی

luxury car air bed A083

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
49%
2,900,000
1,500,000 تومان

تشک داخل ماشین تاج دار ضخیم car air bed طوسی محصولی جذاب است که برای علاقه مندان به محصولات لوکس و زیبا مورد استفاده قرار می گیرد اما به صورت کلی برای استفاده در داخل تمامی خودرو ها ساخته شده است که در صندلی پشت ماشین قرار می گیرد. این محصول بی نظیر تشکیل شده از یک سطح مواج و طبی که به بالای آن تاج بادی متصل می باشد. همچنین در بخش کناره آن بالش بادی سرخود قرار دارد. در خصوص قسمت های مجزای آن می توان به کوسن های بادی اشاره کرد که بر روی بدنه قرار می گیرند و مورد استفاده واقع می شوند. همچنین دو عدد پایه بادی و ضخیم در اختیار خریداری قرار می گیرد که با قرار گیری در زیر سطح طبی می توان محصول را در داخل ماشین نصب نمود. این محصول بی نظیر و خاص دارای کیفیت بالا می باشد که با استفاده مکرر دچار آسیب نمی شود و می تواند از خود سازگاری و طول عمر بالا را نشان دهد.

 به این خاطر است که هر یک از علاقه مندان به مسافرت رفتن با خودرو شخصی قادر به خرید تشک داخل ماشین می باشند و می توانند آن را در داخل ماشین نصب کرده و مورد استفاده قرار دهند. تشک داخل ماشین می توانند سطحی راحتی و طبی برای استفاده افراد در حین حرکت خودرو باشد و یا در زمان توقف آن به منظور استراحت راننده مورد استفاده قرار گیرد. از این رو لازم و ضروری است و در گروه وسایل راحتی مسافرتی قرار می گیرد. کیفیت و ساختار این محصول متناسب با نیاز افراد در حین مسافرت می باشد که سبب رفع خستگی آن ها می شود و می تواند برای استفاده شدن در طی مدت زمان طولانی و در برابر عوامل مختلف مقاومت داشته باشد. این محصول سطحی ضد حساسیت را ایجاد کرده است که می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به میان آورد. کسانی که قصد خرید تشک داخل ماشین تاج دار ضخیم طوسی را دارند می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایند.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 132 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
ابعاد تاج بادی 37*80 سانتی متر
با قابلیت جدا کردن تاج بادی
برند car air bed
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...