تشک جامیپنگ بادی سرسره دار کودک

jumping 001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان

تشک جامپینگ بادی سرسره دار کودک ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که با پوست بدن کودکان سازگاری زیادی دارد. چرا که عاری از مواد آلرژی زا می باشد و می توان به راحتی از داشتن آن لذت برد. تشک بادی مد نظر قابلیت پرش و جامپینگ را برای کودکان مهیا کرده است و از فضایی ایمن و استاندارد برخوردار می باشد. حفاظی که به دور بدنه کشیده شده است از نوع بادی می باشد و می توان نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. بخش های توری نیز تشکیل دهنده قسمتی از دیواره می باشد که موجب حرکت آزادانه هوا در بدنه خواهند شد.

خرید تشک جامیپنگ بادی سرسره دار کودک

در نتیجه محصول به محصولی با قابلیت ضد تعریق تبدیل شده است. به دلیل استفاده از مواد غیر سمی در ساخت محصول مورد نظر قابلیت ضد حساسیت نیز شامل حال این محصول شده است که می تواند سبب قرار گیری کودکان با خیالی آسوده در داخل محصول شود. چرا که پوست کودکان حساس بوده است و در مقابل محصولات نا مرغوب به سرعت واکنش نشان می دهد. اما این تشک جامپینگ بادی از نهایت کیفیت برخوردار می باشد و از قابلیت ضد حساسیت نیز برخوردار است. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای استفاده مداوم در دسترس کودکان قرار داد. خرید محصول بادی مد نظر از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

نوع خانگی
 طول 157 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 119 سانتی متر
 تحمل وزن 35 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ-
 وزن 4 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای قابلیت جامپینگ
 دارای حفاظ توری
دارای سرسره بادی سرخود
 مناسب سنین بالای 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...