تشک جامپینگ بادی کودک مدل پیتزا Bestway 52279

Bestway 52279

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
790,000 تومان

تشک جامپینگ بادی کودک مدل پیتزا Bestway 52279 دارای حفاظی محکم و بادی به دور بدنه می باشد که از قابلیت های مختلف برخوردار است. با وجود این بخش از محصول افراد می توانند بهترین موقعیت را برای بازی و سرگرمی کودکان مهیا سازند تا در تایم طولانی بیش ترین میزان لذت را به دست آورند. این محصول از بدنه ای بادی تشکیل شده است و دارای دریچه های متعدد بر روی خود می باشد که بخش های مختلف بدنه به صورت مجزا راه اندازی شود.

خرید تشک جامپینگ بادی کودک مدل پیتزا Bestway 52279

این نوع طراحی برای راه اندازی آسان محصول در کم ترین زمان در نظر گرفته شده است که به این ترتیب می توان در هر موقعیت به استفاده از این محصول بی نظیر اقدام کرد و خرید آن را نیز انجام داد. رنگبندی بدنه و طرح ارائه شده از آن به شکل پیتزا می باشد که افراد از میزان جذابیت محصول لذت می برند و قادر به بهره مندی از آن می باشند. طرح و رنگبندی بدنه تغییر نمی کند و دچار آسیب نمی شود. در نتیجه می توان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد و آن را جزو بهترین محصول بادی و مهیج برای کودکان دانست. جهت خرید تشک جامپینگ بادی کودک مدل پیتزا و برخورداری از قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان به سایت محصولات بادی اینتکس مراجعه کرد و محصول را از دسته بندی مربوط به تشک جامپینگ سفارش داد.

نوع خانگی
 طول 155 سانتی متر
 عرض 155 سانتی متر
 ارتفاع 109 سانتی متر
 جنس بخش کناری pvc رنگی
 جنس کف pvc دو لایه بادی
 جنس رویه pvc طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 12 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...