تشک جامپینگ بادی کودک طرح ورزشی

jumping 005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,050,000 تومان

تشک جامپینگ بادی کودک طرح ورزشی از سری محصولات با طراحی فانتزی است که زیبایی ظاهری زیادی را ایجاد کرده است. این محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و از داشتن آن لذت برد. چرا که بدنه دارای ترکیبی از بهترین رنگ ها است و شاد ترین دیواره ها را می سازد. بنابراین می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود و از داشتن آن لذت برد. بدنه با طرح ساختاری بولینگ ساخته شده است که مورد توجه عده زیادی از افراد قرار می گیرد و نسبت به خرید آن اقدام می کنند. این محصول دیواره های محکمی دارد که تعادل لازم برای قرار گیری بر روی سطوح مختلف را دارا می باشد.

خرید تشک جامپینگ بادی کودک طرح ورزشی

به همین خاطر با انجام تفریحات مهیج و پر جنب و جوش بدنه تعادل خود را از دست نخواهد داد و در نتیجه می توان به راحتی از وجود آن بهره مند شد. محصول دارای سرسره بادی می باشد که به وسیله آن انواع بازی های دیگر نیز محقق می شود. بنابراین تمامی کودکان قادر به استفاده از این موقعیت خواهند بود و از داشتن آن لذت می برند. والدین نیز برای سرگرم کردن فرزندان خود به دنبال یک محصول ایمن و استاندارد می باشند که تمامی شرایط دلخواه کودکان را داشته باشد. این محصول همان چیزی است که افراد نسبت به خرید آن اقدام می کنند و تنها می توانند از فروشگاه اینتکس ایران محصول را سفارش دهند.

نوع چند منظوره
 طول 427 سانتی متر
 عرض 246 سانتی متر
 ارتفاع 283 سانتی متر
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 روکش طرح چرم برزنتی
 پمپ بادندارد
 نوع پمپ-
 قابلیت جامپینگدارد
 وزن 25 کیلوگرم
 ساير ويژگی ها قابلیت جامپینگ
 دارای سرسره بادی سرخود
 دارای محافظ توری
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، بسته تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...