تشک جامپینگ بادی کودک با سبد بسکتبال Intex 48265

Intex 48265

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان

تشک جامپینگ بادی کودک با سبد بسکتبال Intex 48265 را می توان با داشتن ظاهری جذاب و زیبا خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد. ترکیب رنگ بدنه به گونه ای است که میزان طرفداران آن را افزایش می دهد و محصول را بیش تر برای استفاده کودکان مناسب می کند. داشتن سبد بسکتبال در ساختار این محصول سبب شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده آن را در زمان تفریحات مختلف مانند انجام بسکتبال مورد استفاده قرار دهند و از آن بهره مند باشند. بدنه برای بازی و سرگرمی کودکان سازگاری دارد و از مقاومت بالایی تشکیل شده است. در نتیجه می توان در طی سال های زیاد از آن بهره مند شد و به لذت زیادی از استفاده کردن از آن دست پیدا کرد.

 محصول مورد نظر از بدنه ای با جنس پی وی سی شفاف تشکیل شده است که زیبایی ظاهری دارد و می توان از آن در موقعیت های مختلف استفاده کرد. بخش کف محصول که از قابلیت کشسانی بالا برخوردار است می تواند در مقابل ضربه و فشار وارد بر بدنه مقاومت داشته باشد و درطی سال های زیاد استفاده شدن هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود. بنابراین می توان آن را برای استفاده در مدت زمان طولانی خریداری کرد و نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. تشک جامپینگ بادی کودک با سبد بسکتبال Intex 48265 ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که از فروشگاه اینتکس ایران خریداری می شود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 54 کیلو گرم
 قطر 203 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC چند لایه
 وزن 3 کیلوگرم
 پمپندارد
 نوع پمپ-
مناسب سنینزیر 10 سال
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سطح موج دار
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...