تشک جامپینگ بادی مدل گهواره Intex 48474

Intex 48474

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
720,000 تومان

تشک جامپینگ بادی مدل گهواره Intex 48474 دارای رنگبندی جذاب و زیبا است به طوری که می تواند سبب اشتیاق کودکان در خصوص بازی با آن شود. این محصول ابعاد کوچکی دارد و به شکل گهواره طراحی شده است. بنابراین می توان آن را مناسب کودکان و خردسالان در نظر گرفت که در داخل آن بهترین موقعیت را به دست خواهند آورد. از این رو خرید تشک جامپینگ بادی مد نظر می تواند اوقات خوشی را برای کودکان مهیا سازد و برای خردسالان نیز سرگرم کننده باشد. در بخش بالایی بدنه عروسک و حلقه بادی قرار دارد که به صورت آویزان می باشد.

خرید تشک جامپینگ بادی مدل گهواره Intex 48474

این بخش از محصول سبب جلب توجه خردسالان خواهد شد که در نتیجه می تواند برای آن ها جذاب و منحصر به فرد بوده باشد. در این محصول دیواره ها دارای نرده های بادی بوده اند که کودکان را در محیطی ایمن و استاندارد قرار می دهد. از این رو می توان در داخل این محصول احساس امنیت و آرامش کرد و با این وجود نسبت به استفاده کردن از آن در طولانی مدت اقدام نمود. بدنه در بخش نشیمن دارای قابلیت های زیادی است که از جمله آن می توان به ضد حساسیت بودن محصول اشاره کرد. از این رو افراد به راحتی فرزندان خود را در داخل بدنه قرار می دهند و محیط را برای داشتن تفریحات مهیج مناسب می نمایند. خرید محصول بادی مد نظر از نمایندگی اینتکس ایران انجام می گیرد.

 نوع خانگی
 قطر 137 سانتی متر
 ارتفاع 104 سانتی متر
 تحمل وزن 54 سانتی متر
 وزن 6 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و نوزادان
 دارای جامپینگ
 دارای اسباب بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...