تشک جامپینگ بادی مدل فوتبالی

jumping 003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان

تشک جامپینگ بادی مدل فوتبالی جزو محصولات با کیفیت و با دوام می باشد که از طول عمر بالا برخوردار است. این محصول را می توان به راحتی خریداری کرد و در موقعیت های مختلف به نصب آن اقدام نمود. دیواره ها و بدنه در استحکام بالا طراحی شده اند که می توان به راحتی نسبت به استفاهد از آن در طی مدت زمان طولانی اقدام کرد. در داخل بدنه ایمنی و آرامش مهیا است که ناشی از وجود دیواره ها محکم می باشد.

خرید تشک جامپینگ بادی مدل فوتبالی

همچنین بخش کف را می توان به عنوان یک بخش منحصر به فرد و مقاوم نسبت به عوامل مختلف در نظر گرفت که کودکان بر  روی آن امکان پرش و جامپینگ را دارند و می توانند با میزان و شدت زیادی این کار را انجام دهند. با این وجود است که مشکلی در داخل بدنه آن ها را تهدید نمی کند و می توانند به راحتی این موقعیت را داشته باشند. محصول مورد نظر با طرح توپ فوتبال و افراد فوتبالیست طراحی شده است که علاقه مندان مخصوص به خود را دارد و پر فروش خواهد بود. با استفاده از این محصول محیطی بزرگ و جادار برای کودکان ایجاد می شود که به راحتی بتوانند در داخل آن مشغول سرگرمی باشند و بهترین شرایط را تجربه کنند. خرید این نمونه از محصولات بادی حرفه ای که بی نقص و منحصر به فرد طراحی شده است از نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

 نوع خانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 تحمل وزن 54 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ-
 وزن 10 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...