تشک جامپینگ بادی مدل اسب تک شاخ

jumping 004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان

تشک جامپینگ بادی مدل اسب تک شاخ تشکیل شده از طرحی محبوب و منحصر به فرد برای گروه سنی کودکان که می توان نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. این محصول بادی دارای حفاظی محکم و بادی به دور خود می باشد که می تواند ایمنی لازم برای بازی کودکان را ایجاد نماید. این محصول به وسیله داشتن دیواره بادی می تواند برای کودکان موقعیت راحتی و طبی را نیز مهیا سازد. چرا که در زمان برخورد به دیواره محصول احساس درد ایجاد نخواهد شد و مانند ضربه گیر عمل می کند. در نتیجه می توان به راحتی از داشتن تشک جامپینگ بادی لذت برد و آن را مورد استفاده در طی سال های زیاد قرار داد.

خرید تشک جامپینگ بادی مدل اسب تک شاخ

بدنه دارای ضخامت زیادی می باشد که دوام و طول عمر بالا نصیب آن شده است. بنابراین می توان آن را در فضای باز نیز مورد استفاده قرار داد و به راحتی نسبت به راه اندازی آن اقدام نمود. بخش کف دارای قابلیت کشسانی زیادی است که می تواند موجب انجام پرش و جامپینگ توسط کودکان شود. به این ترتیب برای آن ها منحصر به فرد و مهیج است و تفریحات مورد علاقه آن ها را ایجاد می سازد. استفاده از ترکیب رنگ فانتزی در ساخت این محصول نیز میزان فروش آن را در مقایسه با سایر محصولات بالا برده است. جهت خرید این محصول با قیمت مناسب به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع خانگی
 طول 173 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ-
 سایر ویژگی ها دارای دیواره های بادی
 مناسب سنین کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 قابلیت جدا شدن دیواره ها از بدنه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...