تشک جامپینگ بادی سرسره دار سفینه

jumping 007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان

تشک جامپینگ بادی سرسره دار سفینه از سری محصولات جدید بادی است که محیطی برای بازی و سرگرمی کودکان ایجاد می کند. این محصول را می توان به جهت داشتن راحتی زیاد و بدنه سازگار برای تمامی محیط ها در نظر گرفت و نسبت به خرید آن اقدام نمود. داشتن این محصول برای کودکان بسیار مهیج و منحصر به فرد است. به طوری که تمایل دارند در هر موقعیتی به استفاده کردن از آن بپردازند. داشتن محصول مورد نظر می تواند کودکان را برای ساعات طولانی سرگرم سازد و سبب تخلیه انرژی آن ها به نحو احسن شود.

خرید تشک جامپینگ بادی سرسره دار سفینه

با توجه به استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت محصول مورد نظر افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کنند و موقعیت دلخواهی را به دست آورند. از این رو کسانی که قصد ایجاد چنین محیطی برای فرزندان خود دارند می توانند با خیالی آسوده تشک جامپینگ بادی سرسره دار سفینه را انتخاب کرده و خرید را انجام دهند. این محصول در ساختار خود دارای سرسره بادی می باشد که به صورت سرخود به بدنه متصل است. در نتیجه می تواند سبب تفریحات مهیج افراد شود و بهترین شرایط و موقعیت را برای آن ها ایجاد سازد. کسانی که قصد خرید این دسته از محصولات منحصر به فرد بادی را دارند و به دنبال مرکزی معتبر برای سفارش دادن می باشند می توانند به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و خرید آن را انجام دهند.

 نوع چند منظوره
 طول 340 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 185 سانتی متر
 تحمل وزن 120 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 روکش طرح چرم برزنتی
 پمپ بادندارد
 نوع پمپ-
 قابلیت جامپینگدارد
 وزن 11.3 کیلوگرم
 ساير ويژگی ها قابلیت جامپینگ
 دارای سرسره بادی سرخود
 دارای محافظ توری
دارای استخر توپ بادی سرخود
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، بسته تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...