تشک جامپینگ بادی زرافه ای

jumping 008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان

تشک جامپینگ بادی زرافه ای به عنوان یک محصول فانتزی و زیبا شناخته شده است که اغلب کودکان تمایل به داشتن آن دارند. به این ترتیب می توانند خرید محصول مورد نظر را انجام دهند و از داشتن آن لذت ببرند. تشک بادی مد نظر قابلیت پرش و جامپینگ را برای کودکان مهیا کرده است که در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود و از موقعیت به وجود آمده نهایت لذت را برد. رنگبندی بدنه به صورت متنوع و خاص انجام شده است که در نتیجه می توان لذت داشتن یک محیط منحصر به فرد را برای کودکان ایجاد کرد.

خرید تشک جامپینگ بادی زرافه ای

سر زرافه تشکیل یک عروسک بادی را داده است که می تواند ساختار این محصول مهیج را جذاب تر سازد و برای بازی و سرگرمی کودکان موقعیت دلخواهی را ایجاد سازد. به این ترتیب میزان فروش این محصول بالا می باشد و افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام خواهند کرد. بدنه سازگاری زیادی با پوست کودکان دارد و در نتیجه می تواند در تایم طولانی موقعیت دلخواهی برای آن ها ایجاد سازد. از این رو محبویت بالایی خواهد داشت به طوری که با خرید آن کودکان بیش تری رغبت به استفاده کردن و بازی کردن با این محصول پیدا می کنند. جهت خرید تشک جامپینگ بادی زرافه با طول عمر و کیفیت بالا به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع خانگی
 طول 173 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ-
 سایر ویژگی ها دارای دیواره های بادی
 مناسب سنین کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...