تشک جامپینگ بادی حفاظ دار خرسی

jumping 009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان

تشک جامپینگ بادی حفاظ دار خرسی از سری محصولات پر استفاده و پر مخاطب می باشد که می تواند جهت انجام انواع تفریحات مهیج مورد استفاده قرار گیرد. این محصول دارای دیواره توری با ستون های بادی می باشد که استحکام زیادی را ایجاد کرده است تا بر روی سطح زمین بتوان با خیالی آسوده قرار گرفت. تشک جامپینگ بادی حفاظ دار خرسی با توجه به کیفیت بالا دارای قیمت مناسب نیز می باشد که تمامی علاقه مندان قادر به خریداری آن بوده اند. از این رو مشکلی برای داشتن این محیط برای کودکان وجود ندارد. بدنه دارای یک عروسک بادی در بخش بالایی خود است که به شکل خرس می باشد.

خرید تشک جامپینگ بادی حفاظ دار خرسی

از این رو بر روی آن نام خرسی گذاشته شده است و با این طرح شناخته می شود. بخش کف از لایه های متعدد و ضخیم تشکیل شده است که می توان با خیالی آسوده بر روی آن پرش و جامپینگ نمود. از این رو موقعیت برای بازی های مهیج کودکان مهیا است و می توانند به این صورت ساعات خوشی را سپری کنند. طولانی شدن تایم بازی و سرگرمی در کودکان وابسته به وسایل بازی است که مورد استفاده قرار می دهند. بنابراین این محصول نیز به دلیل جذابیت زیاد و داشتن ساختاری منسجم و با استحکام می تواند همان چیزی باشد که کودکان را برای بازی و سرگرمی در طی مدت زمان طولانی آماده و مشتاق می کند و می تواند محبوبیت زیادی داشته باشد. جهت خرید محصول بادی مورد نظر به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع خانگی
 طول 173 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها دارای دیواره های بادی و توری
 مناسب سنین کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 قابلیت جدا شدن دیواره ها از بدنه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...