تشک جامپینگ بادی بزرگ رنگارنگ

jumping 010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان

تشک جامپینگ بادی بزرگ رنگارنگ به عنوان یک محصول منحصر به فرد شناخته شده است که افراد می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. با داشتن این محصول امکان برخورداری از موقعیت مهیج و دلخواه برای کودکان به وجود می آید و آن ها به راحتی قادر به داشتن بهترین شرایط خواهند بود. بنابراین اغلب افراد به سمت داشتن این محصول جذب می شوند و تمایل به خرید آن برای فرزندان خود دارند. با در نظر گرفتن شرایط موجود در این محصول و سازگاری آن نسبت به سایر محصولات مشابه افراد می توانند آن را در فضای باز نیز راه اندازی کنند و مورد استفاده کودکان قرار دهند.

خرید تشک جامپینگ بادی بزرگ رنگارنگ

این محصول بدنه ای با طول عمر بالا دارد و از جنس پی وی سی تشکیل شده است که نوعی پلاستیک فشرده می باشد. چنین بدنه ای عاری از مواد سمی است و قابلیت ضد حساسیت را ایجاد کرده است. بنابراین افراد می توانند نسبت به داشتن آن با طول عمر بالا اقدام کنند و خرید را انجام دهند. استفاده از رنگبندی متنوع و جذاب در این محصول باعث شده است که میزان محبوبیت آن بیش تر شود و محصول بیش تر مورد محبوبیت کودکان قرار گیرد. رنگ های شاد سبب تقویت روحیه کودکان خواهد شد که والدین در زمان خرید به آن توجه خواهند داشت. برای خرید تشک جامپینگ بادی بزرگ رنگارنگ به سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه نمایید و محصول را به سرعت سفارش دهید.

نوع خانگی
 طول 173 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC وینیل
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ-
 سایر ویژگی ها دارای دیواره های بادی و توری
 مناسب سنین کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...