تشک جامپینگ بادی اینتکس مناسب کودک intex 48261

intex 48261

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,980,000 تومان

تشک جامپینگ بادی اینتکس مناسب کودک intex 48261 ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که تشکیل یک محصول زیبا و جذاب را می دهد. این محصول بی نظیر و خاص دارای بدنه ای ضخیم بوده است که در صورت استفاده مکرر دچار آسیب نخواهد شد و مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. تشک جامیپنگ بادی رنگبندی متنوع دارد و دیواره آن ساختاری شفاف دارد. جنس بدنه از پلاستیک فشرده پی وی سی بوده است که در نهایت می توان از داشتن آن لذت برد. کودکان در داخل این محصول احساس رضایت دارند و می توانند آرامش زیادی را حس کنند. در نتیجه به دلیل وجود دیواره های مقاوم و استوار شرایط خوبی نصیب آن ها می شود و می توانند در داخل بدنه محصول احساس خوشایندی داشته باشند.

 دیواره ها مقاومت دارند و ضخامت زیادی دارند همچنین کودکان را در موقعیت ایمن و استاندارد قرار می دهد تا در نتیجه بتوان تایم طولانی را در داخل آن سپری کرد. کودکان در زمان بازی های مهیج تعادل خود را از دست می دهند و نیاز به داشتن حصاری محکم و ایمن در دور خود دارند به همین دلیل می توان طراحی تشک جامپینگ بادی را منحصر به فرد و بی نقص دانست که ایمنی لازم جهت استفاده کودکان را مهیا کرده است. خرید این تشک جامپینگ بادی اینتکس مناسب کودک intex 48261 بی نظیر و خاص که از طراحی ویژه و حرفه ای برخوردار می باشد از طریق سایت فروشگاه اینتکس انجام می شود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 54 کیلو گرم
 قطر 182 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 جنس کلی بدنه PVC فشرده مقاوم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC چندلایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
سنین مورد استفاده3 تا 7 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 50×20×38 سانتی متر
 دارای طراحی کودک پسند در قسمت دیواره
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...