تشک بادی ضخیم داخل ماشین پژو پارس

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی ضخیم داخل ماشین پژو پارس محصولی ویژه و فوق العاده کاربردی است که خرید آن برای برخورداری از یک مسافرت عالی و تمام عیار الزامی می باشد. این محصول ویژه قادر است تا صندلی عقب خودرو را به یک تخت راحت و مناسب تبدیل کرده تا کودکان و سالمندان بتوانند در زمان مسافرت های طولانی مدت به استراحت بپردازند و از مسافرت لذت ببرند. این محصول شامل یک پایه بادی می باشد که در قسمت جای پای سرنشین عقب قرار می گیرد و یک تشک بادی طبی و فوق العاده راحت که بر روی آن قرار می گیرد و فضایی ایده آل را ایجاد می کند. این لوازم توسط یک پمپ باد فندکی که به همراه محصول وجود دارد به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن باد شده و آماده استفاده خواهد شد. بدنه این تشک بادی از بهترین نوع وینیل بوده و ضخامت بالایی دارد. به طوری که در برابر آسیب مقاوم است. البته لازم به ذکر است برای حفظ کیفیت این محصول باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از پریدن و جامپینگ بر روی آن خودداری کنید. این محصول دارای دو عدد بالش بادی طبی نیز می باشد که استراحت شما را کامل کرده و راحتی بیش تری را برای شما ایجاد می کند. تشک بادی ضخیم داخل ماشین پژو پارس دارای رنگ بندی جذابی است که شما با توجه به سلیقه شخصی و رنگ داخل ماشین می توانید نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام فرمایید. 

تهیه تشک بادی ضخیم داخل ماشین پژو پارس از طریق سایت اینتکس ایران به سادگی امکان پذیر است. با مراجعه به این سایت می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کرده و یا برای استعلام و مشاوره خرید با شماره های ما تماس بگیرید. هم چنین با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران به صورت حضوری این محصول را دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...