تشک بادی ضخیم داخل ماشین پژو روآ

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی ضخیم داخل ماشین پژو روآ یکی از بهترین نمونه های تشک بادی می باشد که توانسته مسافرت هایی عالی و رویایی را برای شما و کودکان دلبندتان فراهم کند. این محصول ویژه از رویه ای مخملی برخوردار بوده که در فصول گرم سال مانع از تعریق شده و هم چنین در فصول سرد سال نیز گرما را به راحتی حفظ می کند. این محصول را به راحتی می توان در زمانی کوتاه راه اندازی کرده و در داخل خودرو قرار داد تا صندلی پشت به طور کامل حالتی مانند یک تخت به خود گرفته و فضایی راحت و ایده آل ایجاد شود. با تهیه این تشک بادی در مسافرت ها دیگر احساس خستگی نکرده و می توانید در هر محیطی به استراحت بپردازید. بدنه این محصول ضخیم و با کیفیت بالایی تهیه شده است و دارای ساختار مواج با فرورفتگی های موازی می باشد. به این ترتیب هوا به خوبی در بین بافت تشک حرکت کرده و حالتی متناسب با بدن را به خود می گیرد. به این ترتیب در بهترین حالت ممکن به استراحت خواهید پرداخت. این محصول توسط یک پمپ باد فندکی که به جای فندک خودرو متصل می شود در زمانی کوتاه راه اندازی شده و آماده استفاده خواهد بود. به همراه این تشک بادی دو عدد بالش بادی نیز وجود دارد که به راحتی هر چه بیش تر آن کمک می کند. ارتفاع این بالش بادی متناسب با سر بوده و طبی می باشد.

در صورت تمایل به خرید تشک بادی ضخیم داخل ماشین پژو روآ می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید. هم چنین در صورت ثبت سفارش اینترنتی نیز محصول را در کوتاه ترین زمان درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...