تشک بادی داخل ماشین GS3

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین GS3 محصولی بی نظیر است که به راحتی در بخش صندلی عقب خودرو راه اندازی شده و برای تمامی افراد از خردسالان تا بزرگسالان و سالمندان مناسب است. این تشک بادی به راحتی تمامی بخش صندلی عقب خودرو را پوشش می دهد و هر زمان که از رانندگی خسته شدید، می توانید بر روی این تشک بادی به استراحت پرداخته و محیطی مانند تخت خواب خانگی را در خودرو خود داشته باشید. این تشک بادی در سه رنگ مشکی، طوسی و کرم تولید شده است که می توانید متناسب با فضای داخلی خودرو، دست به انتخاب یکی از این رنگ ها بزنید.

نحوه اتصال پمپ باد فندکی به تشک بادی داخل ماشین

محصول فوق از بهترین انواع تشک بادی داخل ماشین است و دارای طول عمر زیادی می باشد. این محصول با برخورداری از جنس پی وی سی، مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار داشته و در برابر پوسیدگی و پارگی نیز از استحکام بالایی برخوردار می باشد. این محصول به سادگی دچار آسیب نشده و تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده است. برای برخورداری از طول عمر بالا باید از نزدیک کردن اشیای تیز و داغ به بدنه خودداری کرده و مانع از پریدن کودکان بر روی این تشک بادی شوید. در زمان جابه جایی نیز از کشیدن محصول بر روی زمین جلوگیری نمایید. این تشک بادی دارای رویه مخملی است که نرم و لطیف بوده و مانع از سرد شدن و یا گرم شدن بیش از حد تشک بادی می شود. بنابراین در هر دمایی می توان از این محصول استفاده کرد. تشک بادی داخل ماشین GS3 به راحتی از طریق سایت اینتکس ایران به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران قابل خریداری است. هم چنین می توانید این محصول را به صورت حضوری نیز تهیه کنید.



نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...