تشک بادی داخل ماشین پورشه ماکان

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پورشه ماکان یکی دیگر از جدیدترین نمونه های تشک بادی داخل خودرو می باشد که توسط سایت اینتکس ایران عرضه می شود. این تشک بادی جدید به صورت مجزا بوده و بخش پایه تشک بادی و بدنه محصول از یک دیگر جدا هستند. به این ترتیب در زمان راه اندازی لازم است تا ابتدا پایه تشک بادی را باد کرده و در قسمت جای پای سرنشین عقب قرار دهید. سپس تشک بادی را باد زده و بر روی آن بگذارید. پس از آن می توانید بالش های بادی موجود در بسته بندی را نیز به پمپ باد فندکی متصل کنید تا آماده استفاده شود. رویه این تشک بادی از جنس مخمل پوشیده شده است تا بتوان در هر دمایی از آن استفاده کرد و مانع از سرد شدن و یا گرم شدن بیش از حد محصول می شود. هم چنین این محصول ضد حساسیت و ضد تعریق است و با توجه به طراحی بدنه طبی و مواج، در زمان استراحت هوا به خوبی مابین تشک بادی و بدن فرد در جریان بوده و استراحت بی نظیری را رقم خواهد زد. بدنه این تشک بادی از بهترین نوع پی وی سی می باشد که با برخورداری از ضخامت بالا، در برابر آسیب مقاومت زیادی داشته و می توان آن را به راحتی تا سال ها مورد استفاده قرار داد. این تشک بادی در برابر پارگی و پوسیدگی استحکام بالایی دارد و در صورت رعایت نکات نگه داری طول عمر زیادی خواهد داشت. 

برای خرید تشک بادی داخل ماشین پورشه ماکان با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت اینتکس ایران، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و این تشک بادی را خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...