تشک بادی داخل ماشین پرادو

car bed 0032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,300,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پرادو از ترکیب بهترین مواد اولیه ساخته شده است که می توان از آن در طی مدت زمان طولانی استفاده کرد. این محصول دوام و طول عمر دارد و برای استفاده تمامی سنین سازگاری بالایی از خود نشان می دهد. بنابراین می توان آن را با خیالی آسوده در داخل خودرو نصب کرد و از داشتن آن لذت برد. این محصول بی نظیر از بدنه ای با استحکام بالا ساخته شده است که می توان از آن به دلیل داشتن طول عمر و سازگاری بالا استفاده کرد. تشک بادی داخل ماشین پرادو بدنه ای با شیار های طبی و مواج دار دارد که در نتیجه می توان از داشتن آن استفاده های زیادی کرد. به جهت افزایش میزان راحتی در داخل خودرو در زمانی که به سفر می روید این محصول را خریداری کنید و از داشتن آن لذت ببرید. چرا که سطح بزرگی را ایجاد می کند تا افراد بتوانند بر روی آن استراحت کرده و یا به خواب بروند. تشک بادی داخل خودرو پرادو را می توان به حالت تاشو در مکان های مختلف به همراه داشت و در صورت نیاز و مساعد بودن شرایط به راه اندازی و نصب آن در داخل خودرو اقدام کرد. به جهت خرید آسان تشک بادی داخل ماشین پرادو وارد سایت فروشگاه اینتکس ایران شوید و محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

خرید تشک بادی داخل ماشین پرادو | اینتکس ایران

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...