تشک بادی داخل ماشین هیوندای

Air mattress car Hyundai

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین هیوندای با توجه به ابعاد بخش پشتی خودرو ساخته شده است و فضای بین دو صندلی پشت و جلو را به طور کامل احاطه می کند. این تشک بادی می تواند به جهت داشتن استراحت در داخل خودرو در زمان توقف و یا حرکت آن استفاده شود و سطحی طبی را ایجاد می کند که کودکان نیز قادر به بهره مندی از آن می باشند. در واقع این رده سنی بر روی این محصول قرار می گیرند و در داخل ماشین دچار خستگی و کسالت نمی شوند. در هر زمان که مایل باشند نیز می توانند بر روی سطح به وجود آمده به خواب فرو بروند.

تشک بادی داخل ماشین هیوندای تشک بادی داخل ماشین هیوندای مناسب این خودرو است و از رنگبندی تشکیل شده است با این وجود افراد بر اساس سلیقه خود قادر به خرید هر یک از موارد مد نظر می باشند تا در نهایت بتوان با کمال میل نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را با قیمت مناسب سفارش داد. کیفیت بالا در برابر پرداخت هزینه کم باعث شده است که محصول جزو محصولات به صرفه محسوب شود و افراد زیادی توانایی خرید آن را داشته باشند. از این رو این محصول به صرفه بوده است و تمایل به خرید آن زیاد می باشد. علاقه مندان به راحتی می توانند محصول دلخواه خود را با مراجعه به سایت اینتکس سفارش دهند و به راحتی آن را درب منزل تحویل بگیرند.

تشک داخل ماشین هیوندای

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...