تشک بادی داخل ماشین مزدا 3

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین مزدا 3 بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها بوده و خصوصا برای خانواده های دارای فرزند بسیار عالی است. شاید دیده باشید که کودکان هنگام ماندن طولانی مدت در ماشین، شروع به بهانه گرفتن کرده و شرایط برای آن ها کسل کننده می شود. با استفاده از این تشک بادی شما در بخش صندلی عقب خودرو، یک تخت بادی بسیار راحت خواهید داشت که کودک می تواند ساعت ها به بازی و استراحت بپردازد بدون اینکه خسته شده و مسافرتی لذت بخش را تجربه کند. 

تشک بادی داخل ماشین با کیفیت

این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی است که مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارد و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نمی شود. برای برخورداری از طول عمر بالای بدنه لازم است تا از برخورد اشیای تیز به تشک بادی خودداری کرده و مانع از پریدن کودکان بر روی تشک بادی شوید. هم چنین باید در زمان جابه جایی از کشیدن این محصول بر روی زمین جلوگیری کنید. برای راه اندازی آسان این تشک بادی یک پمپ باد فندکی در بسته بندی قرار دارد که به راحتی می توانید آن را در زمانی کوتاه باد کرده و راه اندازی نمایید. هم چنین برای استراحت بهتر، دو بالش بادی نیز در بسته بندی موجود می باشد که طبی بوده و روکش مخمل دارند. این روکش که در تشک بادی نیز دیده می شود نرم و لطیف است و ضد حساسیت می باشد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین مزدا 3 با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت پس از مراجعه به سایت اینتکس ایران، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید این تشک بادی را به صورت حضوری از فروشگاه اینتکس ایران تهیه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...