تشک بادی داخل ماشین لوکس car air bed کرم

luxury car air bed Beige A081

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کار ایر بد | car air bed بهترین تشک بادی ماشین طبی با ساختاری استاندارد و رویه نرم و ضدتعریق بوده که با تحمل وزن بالا موجب شده بدون محدودیت سنی تمامی سنین بتوانند از آن استفاده کرده و لذت ببرند. تشک بادی داخل ماشین برند car air bed اصل با ساختاری سه تکه که تشک اصلی و دو زیرپایی به صورت مجزا طراحی شده و محصول دارای پمپ باد فندکی قوی ، دو عدد بالش بادی و یک پک تعمیرات بوده تنها توسط فروشگاه اینتکس ایران به بازار عرضه می شود.

تشک بادی داخل ماشین لوکس car air bed کرم یکی دیگر از سری تشک های بادی داخل ماشین می باشد که با کیفیت بالا ، بسته بندی شیک و جذاب و هم چنین ساختار سه تکه تولید و ارائه شده است که از دیگر مزایای خوب این محصول به شمار می رود. شما می توانید مشاهده کنید که این تشک بادی داخل ماشین به گونه ای طراحی و عرضه شده است که قابل استفاده در داخل تمامی خودروهای ایرانی و خارجی می باشد. ساختار بخش زیرپایی این محصول به صورت دو تکه می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که زیرپایی این محصول از دو بخش دایره ای شکل و مجزا تولید و عرضه شده است که هر یک از دو سمت زیرپایی به صورت مجزا و به بهترین شکل ممکن پر شده و سپس می توانید تشک را باد کرده و راه اندازی کنید.

تشک بادی داخل ماشین لوکس کرم تمامی خودروها

نکته مهم دیگر در رابطه با تشک بادی داخل ماشین لوکس کرم بحث وجود تشک با جنس ضخیم می باشد که قطعا به سادگی آسیب نخواهد دید و کیفیت بالایی را هم از خود به جای گذاشته است. نکته دیگری که باید اشاره داشته باشیم بحث بهره مندی از یک عدد پمپ باد فندکی دو کاره داخل بسته بندی این محصول است که به بهترین شکل ممکن می توانید فرآیند باد کردن و یا خالی کردن باد این تشک داخل ماشین را انجام دهید. هم چنین یک عدد چسب تعمیرات هم داخل بسته بندی این محصول جای گرفته است که در صورت بروز مشکل و آسیب امکان تعمیر این کالا برای شما عزیزان فراهم خواهد بود. رنگ کرم و یا به عبارت دیگر بژ این تشک بادی داخل ماشین هم از دیگر خصوصیات این محصول به شمار می رود. هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول برای شما عزیزان از فروشگاه اینتکس در تهران امکان پذیر است.

فروش تشک بادی داخل ماشین لوکس کرم ارزان قیمت

نوعسفری
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 طول 136 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
برند car air bed
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...