تشک بادی داخل ماشین لوکس car air bed طوسی

luxury car air bed gray A081

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

تشک بادی داخل ماشین کار ایر بد | car air bed باکیفیت ترین تشک بادی ماشین طبی با رویه نرم و استاندارد و کاملا مواج بوده که تمامی اعضای خانواده برای خواب و استراحتدر زمان سفر می توانند از آن استفاده کرده و لذت ببرند. تشک بادی داخل ماشین برند car air bed با ساختاری سه تکه که تشک اصلی و دو زیرپایی به صورت مجزا طراحی شده و محصول دارای پمپ باد فندکی قوی ، دو عدد بالش بادی و یک پک تعمیرات بوده از طریق فروشگاه اینتکس ایران قابل خرید می باشد.

تشک بادی داخل ماشین لوکس car air bed طوسی از سری محصولاتی است که باز هم توسط فروشگاه اینتکس ایران ارائه شده و یک کالای باکیفیت و در عین حال زیباست که باعث شده تا مشتریان با خیال راحت بتوانند با در اختیار داشتن هر مدل خودرویی این کالای خاص را در اختیار گرفته و لذت ببرند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول همان طور که در تصاویر هم مشخص است به صورت سه بخشی ارائه گردیده است. در واقع بخش زیرپایی این محصول از دو بخش گرد و دایره ای شکل مجزا طراحی شده است که باعث شده تا هر سمت خودروی شما با یکی از این دو زیرپایی پوشش داده شود. هم چنین تشک اصلی این محصول نیز به گونه ای تولید شده است که فضای کامل صندلی عقب را در تمامی خودرو ها به بهترین شکل ممکن پر خواهد کرد.

خرید تشک بادی داخل ماشین لوکس طوسی جدید

علاوه بر این ها تشک بادی داخل ماشین لوکس طوسی دارای یک سری اقلام همراه هم می باشد که پکیج این کالا را کامل کرده است. در واقع در داخل باکس بسته بندی شیک و جذاب این محصول شما می توانید یک عدد پمپ باد فندکی دو کاره را مشاهده کنید که هم می توانید با استفاده از ان محصول را باد کرده و هم باد محصول را به صورت کامل تخلیه کنید. هم چنین به جز پمپ باد یک عدد چسب تعمیرات و دو عدد بالش بادی مجزا هم در داخل این بسته بندی به چشم می خورد که سبب شده تا پس از راه اندازی این محصول با بهره مندی از این بالش های بادی به بهترین شکل ممکن محصول را استفاده کرده و خوابی آسوده را تجربه کنید. هم چنین چسب تعمیرات هم در مواقع آسیب دیدگی می تواند بهترین گزینه برای ترمیم محصول به شمار رود. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش از طریق فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران برای شما فراهم است.

فروش تشک بادی داخل ماشین لوکس رنگ طوسی ارزان قیمت

نوعسفری
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 طول 136 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
برند car air bed
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...