تشک بادی داخل ماشین لاگونا

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین لاگونا محصولی ویژه و جدید است که توسط سایت اینتکس ایران به فروش می رسد. این محصول در مقایسه با نمونه های قبلی مزیت هایی داشته که موجب شده تا بتواند به فروش بالایی برسد. این تشک بادی کاملا طبی بوده و فضایی بسیار راحت را مانند یک تخت خواب در قسمت صندلی عقب خودرو ایجاد می کند. به این ترتیب شما می توانید به راحتی بر روی این تشک بادی به استراحت بپردازید بدون اینکه اذیت شده و یا فشاری به عضلات شما وارد شود. به دلیل برخورداری از ساختار طبی، این تشک بادی برای کودکان و سالمندان نیز ایده آل است و مسافرت های طولانی را برای افراد لذت بخش می کند. 

تشک بادی داخل ماشین به همراه پمپ باد فندکی

شما می توانید این تشک بادی را به راحتی راه اندازی نمایید. زیرا به همراه این تشک بادی یک پمپ باد فندکی خودرو نیز وجود دارد که با اتصال به بخش فندکی خودرو، به سادگی و بدون هیچ زحمتی در زمانی کوتاه، تشک بادی راه اندازی و آماده استفاده خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول برخورداری از کیفیت بسیار بالا است. بدنه این تشک بادی از جنس پی وی سی تهیه شده است و دارای مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار می باشد. شما می توانید به راحتی این محصول را به صورت مکرر و طولانی مدت استفاده کنید. برای برخورداری از کیفیت بالا، باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و مانع از پریدن کودکان بر روی تشک شوید. لایه رویی این محصول نیز از جنس مخمل است که ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد. 

برای خرید تشک بادی داخل ماشین لاگونا با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت اینتکس ایران، سفارش خود را ثبت نمایید. هم چنین می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...