تشک بادی داخل ماشین فیات تیپو

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین فیات تیپو محصولی عالی و ایده آل برای مسافرت بوده و توسط آن می توانید همواره یک تخت خواب بسیار راحت در خودرو خود داشته باشید. این تشک بادی داخل ماشین یکی از بهترین نمونه ها می باشد و با برخورداری از طراحی ویژه و کیفیت مطلوب، توانسته فروش بالایی را از آن خود کند و رضایت خاطر مشتریان عزیز را فراهم نماید. 

تشک بادی داخل ماشین طبی

از ویژگی های این محصول برخورداری از بدنه ای مقاوم در برابر آسیب است. بدنه این محصول از جنس پی وی سی بوده که مقاومت زیادی در برابر آسیب هایی نظیر پوسیدگی و پارگی از خود نشان می دهد و در برابر فشار و ضربه استحکام بالایی دارد. این نوع از بدنه به سادگی دچار آسیب نشده و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. شما می توانید این تشک بادی را در تمامی خودروها مورد استفاده قرار دهید زیرا دارای ابعادی استاندارد است که برای استفاده در تمامی خودروها مناسب بوده و در صورت تعویض ماشین نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت. این محصول دارای رویه ای از جنس مخمل است که نرم و لطیف می باشد و ضد تعریق است. این نوع از رویه در برابر تغییرات دما نیز مقاوم بوده و خیلی سرد و خیلی گرم نمی شود. به همین دلیل محیط مناسبی برای خواب ایجاد می کند. به همراه این محصول یک پمپ باد فندکی خودرو وجود دارد که برای راه اندازی آسان تشک بادی به کار می رود. توسط آن در زمانی کوتاه تشک بادی آماده استفاده خواهد بود.

تشک بادی داخل ماشین فیات تیپو از طریق سایت اینتکس ایران به سادگی قابل خریداری است. هم چنین در صورت تمایل به خرید حضوری نیز می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...