تشک بادی داخل ماشین ضخیم CIAZ

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم CIAZ یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده در سایت اینتکس ایران است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد و توسط آن می توانید در صندلی عقب خودرو، فضایی ایده آل برای استراحت داشته باشید. این تشک بادی در سه رنگ زیبا و پرطرفدار طوسی، مشکی و کرم تولید شده است و به خوبی با فضای داخلی ماشین هماهنگ خواهد شد. 

تشک بادی داخل ماشین طوسی

برای استفاده از این تشک بادی لازم است تا ابتدا محصول را باد زده و راه اندازی نمایید.بی شک استفاده از پمپ های دستی انرژی و وقت بسیاری را از شما خواهد گرفت. برای راه اندازی آسان و سریع این تشک بادی در بسته بندی این محصول یک پمپ باد فندکی قرار دارد که با اتصال آن به بخش فندک ماشین می توانید در زمانی کوتاه محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. این تشک بادی بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت های طولانی بوده و برای افراد علاقه مند به مسافرت با ماشین، گزینه ای ایده آل محسوب می شود. تشک بادی داخل خودرو از جنس پی وی سی ساخته شده است و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده خواهد بود. این تشک بادی با داشتن ابعادی استاندارد برای استفاده در تمامی ماشین ها مناسب بوده و در صورت تعویض خودرو، نیازی به خرید تشک بادی جدید نخواهید داشت.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم CIAZ با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت اینتکس ایران، سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را با بالاترین کیفیت موجود در بازار درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید به صورت حضوری این محصول را از طریق فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...