تشک بادی داخل ماشین ضخیم BMW

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم BMW محصولی مناسب برای استفاده طولانی مدت و مدوام است که استفاده مکرر به آن آسیبی وارد نمی کند. این تشک بادی برای استفاده در مسافرت ها ایده آل بوده و خصوصا برای سالمندان و کودکان عالی است. با استفاده از این تشک بادی در صندلی عقب خودرو یک تخت خواب بادی خواهید داشت که فضای مناسبی برای کودکان است تا در مسافرت های طولانی مدت به بازی و استراحت بپردازند. هم چنین پس از ساعت های طولانی رانندگی، شما می توانید به راحتی در فضایی ایده آل بخوابید و خستگی را از تن بیرون کنید. این تشک بادی دارای ابعادی مناسب است که بخش صندلی عقب را به طور کامل پوشش می دهد. پایه های محصول در قسمت جای پای صندلی عقب قرار می گیرد. هم چنین دو عدد بالش بادی به همراه این محصول موجود است تا فضا را برای استراحت شما بهتر کند. این بالش ها طبی بوده و بهترین گزینه برای مسافرت هستند. زیرا فضای کمی نیاز دارند و وزن بسیار پایینی دارند. این محصول پس از استفاده تخلیه شده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. رویه این تشک بادی از جنس مخمل بوده و ضد حساسیت می باشد. این لایه در دماهای مختلف دچار سرما و گرمای شدید نمی شود و می توانید به راحتی آن را در همه شرایط آب و هوایی استفاده نمایید. برای راه اندازی آسان به همراه این تشک بادی یک پمپ باد فندکی نیز خدمت شما ارسال می شود تا در زمانی کوتاه بتوانید این محصول را باد کرده و راه اندازی نمایید.

در صورت تمایل به خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم BMW با ارزان ترین قیمت به سایت فروشگاهی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...