تشک بادی داخل ماشین ضخیم یواز پاتریوت

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم یواز پاتریوت یکی از انواع تشک بادی داخل ماشین است که به تازگی تولید شده و روانه بازار شده است. این تشک بادی دارای مشخصات ویژه ای بوده که در مقایسه با محصولات پیشین مزیت های بیش تری دارد و همین امر موجب شده تا رضایت خاطر خریداران را جلب کرده و به فروش بالایی برسد. این محصول با داشتن طول عمر بالا و طراحی طبی و بسیار راحت مناسب برای استفاده تمامی سنین طراحی شده است.

تشک بادی داخل خودرو ضخیم

یکی از ویژگی های این تشک بادی برخورداری از طراحی طبی می باشد. رویه این تشک بادی به صورت مواج تولید شده است که دارای خطوط موازی و به صورت فرو رفته می باشد. به این ترتیب محصول انعطاف بیش تری از خود نشان داده و با خوابیدن بر روی آن، فرم بدن را به خود می گیرد و هیچ فشاری به ستون فقرات و کمر وارد نمی شود. این نوع طراحی موجب می شود تا هوا مابین بدن و سطح تشک در جریان باشد و بتوانید خوابی لذت بخش را تجربه کنید. سطح این تشک بادی از مخمل پوشیده شده است که نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت می باشد. به علاوه از سرد شدن و یا گرم شدن بیش از حد تشک بادی در شرایط دمایی مختلف نیز جلوگیری می کند. این محصول کیفیت بسیار بالایی داشته و با برخورداری از بدنه ای ضخیم، در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. به همین دلیل طول عمر زیادی دارد و قادر است وزن زیادی را تحمل کند بدون اینکه در اثر استفاده های مکرر دچار آسیب شود.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم یواز پاتریوت با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت اینتکس ایران سفارش خود را ثبت کنید و یا با شماره های موجود در سایت اینتکس ایران تماس بگیرید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...