تشک بادی داخل ماشین ضخیم گاک GS4

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم گاک GS4 یکی از بهترین نمونه های تشک بادی داخل ماشین است که با بهترین کیفیت تهیه شده و توسط نمایندگی مرکزی محصولات بادی با ارزان ترین قیمت در دسترس شما قرار دارد. این تشک بادی دارای ابعادی استاندارد بوده که قابلیت استفاده در تمامی خودروها را به شما می دهد و به این ترتیب پس از تعویض ماشین نیز، نیازی به خرید تشک بادی جدید نخواهید داشت. محصول فوق مشخصات ویژه ای دارد که برای استفاده طولانی مدت مناسب می باشد.

رنگ های مختلف تشک بادی داخل ماشین

کیفیت بدنه این تشک بادی از نوع ممتاز بوده که در برابر ضربه و فشار استحکام زیادی از خود نشان می دهد. این نوع از بدنه به سادگی دچار خراش و آسیب نشده و می توانید تا سال ها بدون افت کیفیت از آن استفاده نمایید. رویه این تشک بادی از بهترین نوع مخمل می باشد که نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت است. این نوع از رویه خیلی گرم و یا خیلی سرد نشده و می توانید به راحتی از آن در دماهای گوناگون استفاده نمایید. به همراه این تشک بادی یک جفت بالش بادی نیز وجود دارد که خوابی لذت بخش را برای شما فراهم می کند. این بالش ها نیز دارای رویه مخملی هستند و می توانید به راحتی از آن ها به صورت طولانی مدت استفاده نمایید بدون اینکه دچار تعریق شوید. این محصول دارای طول عمر زیادی است و هم چنین تحمل وزن بالایی دارد که موجب می شود تا اغلب افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

تشک بادی داخل ماشین ضخیم گاک GS4 از طریق سایت اینتکس ایران به ساده ترین روش ممکن قابل خریداری است. شما با سفارش این محصول، در اسرع وقت تشک بادی داخل ماشین را درب منزل دریافت خواهید کرد.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...