تشک بادی داخل ماشین ضخیم چانگان CS35 پلاس

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم چانگان CS35 پلاس یکی دیگر از محصولات جدید در سایت اینتکس ایران است که با ارزان ترین قیمت در این سایت به فروش می رسد. این محصول ویژه دارای مشخصات ممتازی می باشد که در مقایسه با دیگر نمونه ها برتری داشته و توانسته به فروش بالایی برسد. با استفاده از این تشک بادی در داخل خودرو یک تخت خواب بسیار راحت خواهید داشت که پس از یک رانندگی طولانی می توانید به استراحت بپردازید. 

تشک بادی داخل ماشین ضخیم با کیفیت

این محصول خصوصا برای کودکان نیز ایده آل می باشد و کودک می تواند به راحتی در داخل ماشین به بازی و استراحت پرداخته و در مسافرت اذیت نشود. این محصول با دارا بودن کیفیت عالی برای استفاده طولانی مناسب بوده و راه اندازی و تخلیه مکرر به کیفیت آن آسیب نخواهد زد. این محصول در برابر آسیب هایی نظیر پارگی و پوسیدگی نیز استحکام زیادی داشته و دارای طول عمر بالایی است. محصول فوق را می توانید در خارج از ماشین نیز مورد استفاده قرار دهید زیرا پایه بادی به صورت مجزا از تشک بادی است و قابلیت حمل و جابه جایی آسان را دارد. برای راه اندازی آسان این محصول یک پمپ باد فندکی در بسته بندی قرار دارد که توسط آن می توانید به راحتی این تشک بادی را باد زده تا آماده استفاده شود. این تشک بادی برای استفاده تمامی سنین مناسب بوده و تحمل وزن بالایی دارد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم چانگان CS35 پلاس با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر پس از مراجعه به سایت اینتکس ایران ، سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت این تشک بادی را درب منزل دریافت نمایید. 

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...