تشک بادی داخل ماشین ضخیم پراید 111

Air mattress car pride 111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم پراید 111 یکی از بهترین محصولاتی است که برای مسافرت با اتومبیل شخصی خود مد نظر قرار می گیرد و می تواند با داشتن خصوصیات منحصر به فرد بهترین اوقات را برای بهره مندی افراد ایجاد سازد. به راحتی این محصول در داخل ماشین نصب و راه اندازی می شود و می تواند اوقات خوشی را ایجاد سازد. برای داشتن بهترین موقعیت در زمان مسافرت و گردش و در حین راه می توان تشک بادی داخل ماشین ضخیم پراید 111 را خریداری کرد و تمامی وقت خود را بر روی آن به استراحت پرداخت.

تشک بادی داخل ماشین پراید 111 همچنین می توان محیط داخل ماشین را برای بهره مندی کودکان آماده کرد تا در این فضا کسل و خسته نشوند و بتوانند اوقات خوشی را به دست آورند. به این ترتیب بهترین گزینه از محصولات بادی مناسب استفاده در اتومبیل می باشد که می توان از داشتن آن لذت برد و اوقات خوشی را سپری کرد. محصول مورد نظر بدنه ای مقاوم و سازگار دارد که در نتیجه می توان با اطمینان خاطر کودکان را بر روی آن قرار داد و برای آن ها اوقاتی خوش رقم زد. به جهت خرید آسان این محصول افراد می توانند به فروشگاه اینتکس مراجعه کنند و به صورت حضوری و یا غیر حضوری و از طریق سایت محصول را سفارش دهند.

تشک داخل ماشین پراید 111

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...