تشک بادی داخل ماشین ضخیم هوندا

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم هوندا دارای ساختار طبی و بسیار راحت است که با برخورداری از تحمل وزن بالا، برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشد. این تشک بادی مناسب برای قرارگیری در بخش عقب خودرو بوده و توسط آن می توانید در مسافرت و کمپینگ، در فضایی راحت و ایده آل به استراحت بپردازید بدون اینکه فشاری به بدن و ستون فقرات وارد شود. 

پمپ باد فندکی و تشک بادی داخل ماشین

محصول فوق دارای بدنه ای از جنس پی وی سی است که با برخورداری از بهترین کیفیت، در برابر آسیب هایی نظیر پارگی و پوسیدگی مقاومت زیادی داشته و می توان آن را تا سال ها بدون افت کیفیت مورد استفاده قرار داد. این محصول به سادگی دچار خراش نشده و طول عمر بالایی دارد. این محصول تا سال ها قابل استفاده است و با دارا بودن ابعاد استاندارد، در تمامی خودروها مورد استفاده می باشد. به همین جهت با تعویض ماشین، نیازی به خرید تشک بادی جدید نخواهید داشت و می توانید از همین محصول استفاده کنید. برای حفظ کیفیت این تشک بادی لازم است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه خودداری کنید و مانع از پریدن کودکان بر روی تشک شوید. لایه رویی این تشک بادی از مخمل است که نرم و لطیف و ضد حساسیت می باشد. این رویه مانع از سرد شدن و یا گرم شدن بیش از حد تشک بادی شده و در همه دماها، محیطی لذت بخش برای استراحت فراهم می کند.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم هوندا با ارزان ترین قیمت به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. در صورت تمایل می توانید با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید و یا به صورت حضوری محصول را خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...