تشک بادی داخل ماشین ضخیم هن تنگ

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم هن تنگ محصولی ویژه و بی نظیر است که برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده و توسط آن می توانید فضایی مانند تخت خواب را در خودرو داشته باشید. این تشک بادی برای استفاده در مسافرت ایده آل است و پس از یک رانندگی طولانی مدت می توانید بر روی آن استراحت کرده و خستگی را از تن دور کنید. برای افراد علاقه مند به طبیعت گردی خرید این محصول یکی از الزامات محسوب می شود زیرا محیطی ایده آل برای خواب را در داخل ماشین فراهم می کند.

تشک بادی داخل ماشین با پمپ باد فندکی و بالش بادی

این تشک بادی برای استفاده کودکان نیز مناسب است. در زمان مسافرت عموما کودکان از ماندن در خودرو خسته شده و کسل می شوند. با وجود این محصول محیطی بسیار مناسب برای استراحت و بازی خواهند داشت. برای استفاده از این تشک بادی یک پمپ باد فندکی در بسته بندی موجود است که در زمانی کوتاه محصول را باد زده و آماده استفاده خواهد شد. این تشک بادی را می توانید به راحتی در خارج از ماشین نیز مورد استفاده قرار دهید زیرا به صورت مجزا از پایه بوده و قابل حمل و جابه جایی می باشد. بدنه این تشک بادی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با دارا بودن طول عمر زیاد، تا سال ها قابل استفاده است. در صورت تعویض ماشین نیز نیازی به خرید تشک بادی جدید نخواهید داشت زیرا این محصول با داشتن ابعادی استاندارد، برای استفاده در تمامی خودروها مناسب است.

تشک بادی داخل ماشین ضخیم هن تنگ از طریق سایت اینتکس ایران قابل خریداری است. با مراجعه به این سایت به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران، سفارش خود را ثبت کنید تا محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...