تشک بادی داخل ماشین ضخیم هایما

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم هایما از سری محصولات با کیفیت و منحصر به فرد است که با طول عمر بالا می توان از وجود آن بهره مند شد و از داشتن آن لذت برد. تشک بادی دارای ساختاری استاندارد می باشد که در بخش پشتی خودرو جای می گیرد و سطحی را به وجود می آورد که تمامی رده های سنی می توانند از داشتن آن بهره مند شوند و بر روی آن قرار گیرند. بدنه ضد حساسیت و بدنه ضد تعریق توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و در نهایت در طول عمر بالا استفاده شود. در این صورت فروش بالایی دارد و محبوبیت زیادی در این محصول وجود دارد. 

بدنه ضخیم در برابر فشار وزن افراد و ضربه و برخورد دارای مقاومت بالا می باشد و در نتیجه بدون آسیب و خرابی در طول عمر بالا استفاده می شود و می توان بهترین اوقات را کسب کرد. با این وجود است که محصول طرفداران زیادی دارد و برای ایجاد راحتی در حین مسافرت برای کودکان نیز استفاده می شود. ترکیبی از بهترین مواد اولیه بدنه ای ضخیم را تشکیل داده است که در این صورت می توان با خیالی آسوده آن را استفاده کرد و شرایط استاندارد و ایمن را به دست آورد. بهترین محصولی که با توجه به سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود تشک بادی داخل ماشین می باشد که با ضخامت زیاد در داخل بدنه قرار دارد را می توان به راحتی خریداری کرد از داشتن آن بهره مند شد. کسانی که به قصد خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم هایما به فروشگاه های مختلف می روند می توانند به فروشگاه اینتکس ایران نیز مراجعه کنند و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهند.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...