تشک بادی داخل ماشین ضخیم هافی

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم هافی یکی از محصولات ارائه شده در سایت اینتکس ایران است که با برخورداری از طراحی زیبا و منحصر به فرد و هم چنین داشتن ساختاری طبی و راحت توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند. این تشک بادی تمامی ویژگی های یک محصول ایده آل را دارا می باشد و می توانید آن را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار دهید. استفاده مکرر از این محصول موجب افت کیفیت آن نخواهد شد.

تشک بادی داخل خودرو طوسی

برای راه اندازی این تشک بادی یک پمپ باد فندکی در بسته بندی وجود دارد که به بخش فندک اتومبیل متصل می شود. به این ترتیب شما در کوتاه ترین زمان خواهید توانست به راحتی این محصول را باد زده تا آماده استفاده شود. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن بدنه ای ضخیم و با انعطاف زیاد است. محصول فوق کیفیت بسیار بالایی داشته و با برخورداری از طول عمر زیاد، تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده خواهد بود. نکته جالب توجه این است که این محصول برای استفاده در تمامی خودروها مناسب بوده و در صورت تعویض ماشین، نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت. این تشک بادی دارای بدنه ای منعطف است که برای استفاده تمامی افراد مناسب است. محصول تحمل وزن بالایی دارد و هر فردی به راحتی می تواند از استراحت بر روی آن لذت ببرد. با داشتن انعطاف زیاد، این محصول کاملا نرم و لطیف بوده و در استفاده طولانی مدت هیچ فشاری به بدن و اندام ها وارد نخواهد شد.

برای خرید این محصول با ارزان ترین قیمت به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و تشک بادی داخل ماشین ضخیم هافی را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...