تشک بادی داخل ماشین ضخیم فوتون ساوانا

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم فوتون ساوانا محصولی است که برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده و به وسیله آن بخش صندلی عقب خودرو، تبدیل به یک تخت بادی بسیار راحت می شود که پس از یک رانندگی طولانی مدت می توان در زمان کوتاهی آن را راه اندازی کرد و به استراحت پرداخت. هم چنین این محصول بهترین وسیله برای کودکان است تا در مسافرت محیط مناسبی برای بازی و استراحت داشته باشند و خسته و کسل نشوند.

تشک بادی داخل ماشین راحت و طبی

این تشک بادی دارای رویه ای از جنس مخمل است و ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد. بدنه این تشک بادی نیز ساختار طبی دارد که انعطاف زیادی داشته و در زمان خواب، هیچ فشاری به بدن وارد نمی شود. به همراه این تشک بادی، دو عدد بالش بادی نیز موجود است که می توانید برای استراحت راحت تر از آن استفاده نمایید. این محصول قابلیت استفاده در محیط خارج از ماشین را نیز دارد زیرا به صورت مجزا از پایه بادی است و تشک را می توان در خارج از ماشین نیز استفاده کرد. کیفیت بالای بدنه موجب شده است تا این محصول تحمل وزن زیادی داشته باشد و تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند. محصول فوق طول عمر بالایی داشته و تا سال ها نیازی به خرید تشک بادی جدید نخواهید داشت. تنها لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و مانع از پریدن و جامپینگ کودکان بر روی تشک بادی شوید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم فوتون ساوانا می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران محصول را سفارش داده و درب منزل دریافت کنید. هم چنین می توانید به صورت حضوری از طریق فروشگاه اینتکس ایران اقدام به خرید این تشک بادی داخل ماشین کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...