تشک بادی داخل ماشین ضخیم سیتروئن سیلک

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم سیتروئن سیلک محصولی خاص و ویژه است که برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده و توسط آن همواره در داخل خودرو، یک تخت بادی بسیار راحت خواهید داشت که می توانید بر روی آن استراحت کرده و به خواب بروید. این محصول خصوصا برای خانواده های دارای فرزند بسیار مناسب است و در طول مسافرت کودک بر روی این تشک بادی به بازی و استراحت پرداخته و از ماندن در ماشین خسته و کلافه نمی شود. 

تشک بادی داخل خودرو با پمپ باد

از ویژگی های این تشک بادی برخورداری از طراحی طبی و بسیار راحت است. این محصول ارتفاعی استاندارد دارد و با داشتن ساختار طبی در زمان استراحت انعطاف بسیار بالایی از خود نشان داده و به خوبی فرم بدن را به خود می گیرد. به این ترتیب در زمان خواب، هیچ فشاری به بدن خصوصا ستون فقرات وارد نمی شود و می توان ساعت ها بر روی این تشک بادی به استراحت پرداخت. رویه این تشک بادی از مخمل پوشیده شده است که نرم و لطیف می باشد و ضد حساسیت و ضد تعریق است. در زمان خواب، هوا بین بدن فرد و سطح تشک در جریان خواهد بود و استراحتی لذت بخش را برای شما فراهم می کند. این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و طول عمر زیادی خواهد داشت. در صورت رعایت نکات نگه داری شما می توانید تا سال ها از این محصول استفاده کنید بدون اینکه نیازی به خرید تشک بادی جدید داشته باشید. ابعاد این تشک بادی استاندارد می باشد و در اغلب خودروها قابل راه اندازی است. بنابراین در صورت تعویض خودرو نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم سیتروئن سیلک با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید با شماره های ما در تماس باشید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...