تشک بادی داخل ماشین ضخیم سوبارو

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم سوبارو محصولی جدید است که با برخورداری از مزیت هایی نسبت به نمونه های پیشین، توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. شما توسط این محصول می توانید در بخش صندلی عقب خودرو یک تخت بادی بسیار راحت داشته باشید تا پس از رانندگی طولانی مدت، به استراحت بپردازید. هم چنین این محصول بهترین گزینه برای مسافرت کودکان است و فضایی راحت برای بازی و استراحت را در اختیار آن ها قرار می دهد.

تشک بادی داخل ماشین به همراه پمپ باد فندکی

از ویژگی های این تشک ماشین، جدا بودن بخش تشک از پایه بادی است که موجب می شود تا بتوانید به راحتی این محصول را باد زده و راه اندازی کنید و علاوه بر آن از تشک بادی در فضایی به غیر از خودرو نیز استفاده نمایید. برای راه اندازی این تشک بادی یک پمپ باد فندکی خودرو نیز در بسته بندی موجود است که با اتصال به فندک ماشین، در زمانی کوتاه و بدون هیچ زحمتی می توانید تشک بادی را آماده استفاده کنید. این محصول طراحی طبی و راحتی دارد و دارای انعطاف بدنه بسیار بالایی است به طوری که در زمان خوابیدن، هیچ فشاری به عضلات وارد نمی شود. به همراه این تشک بادی نیز دو عدد بالش بادی برای راحتی مضاعف در زمان استراحت قرار دارد که طبی بوده و دارای رویه مخملی برای جلوگیری از تعریق هستند. به علاوه بر روی تشک بادی نیز یک لایه مخملی قرار دارد که نرم و لطیف می باشد و ضد حساسیت است.

تشک بادی داخل ماشین ضخیم سوبارو به سادگی از طریق مراجعه به سایت اینتکس ایران و ثبت سفارش، قابل خریداری است. هم چنین می توانید این محصول را به صورت حضوری از فروشگاه اینتکس ایران تهیه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...