تشک بادی داخل ماشین ضخیم ساینا s

Air mattress car saina S

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم ساینا s به دلیل ایجاد راحتی در داخل ماشین مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است و می تواند به عنوان یک سطح طبی و راحتی که برای بهره مندی در داخل ماشین شخصی شما تولید شده است استفاده گردد. تشک بادی سطحی طبی و مواج دارد که در زیر آن پایه های بادی و ضخیم قرار گرفته است. تمام توان مقاومت در برابر فشار وزن افراد بر عهده این پایه های بادی می باشد که در نتیجه می تواند شرایط خوبی را مهیا سازد. این پایه ها در بین صندلی پشت و جلو قرار می گیرد و می تواند استحکام و ایستادگی لازم برای استفاده از تشک بادی را ایجاد سازد. به این ترتیب شرایط لازم برای بهره مندی را دارد و می تواند به عنوان یک محصول منحصر به فرد از آن یاد شود.

تشک بادی داخل ماشین ساینا s تشک بادی داخل ماشین ضخیم ساینا s رنگبندی دارد و بر اساس سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شود. وزن کم و قابلیت حمل آسان سبب شده است که افراد بتوانند به راحتی موقعیت دلخواهی داشته باشند و با خیالی آسوده از وجود آن بهره مند شوند. این محصول برای کودکان نیز استفاده می شود و سطحی را به وجود می آورد که بتوانند با خیالی آسوده بر روی آن به استراحت بپردازند. به همین خاطر است که مورد توجه قرار گرفته است و خرید آن توصیه می شود. بهترین نوع این محصول در فروشگاه اینتکس است که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد.

تشک داخل ماشین ساینا s

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...