تشک بادی داخل ماشین ضخیم ساینا

Air mattress car saina

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم ساینا به دلیل داشتن بدنه ای منعطف و نرم که ساختاری طبی و مواج دارد مورد اهمیت واقع شده است و می تواند به عنوان یک محصول خاص و نمونه برای افراد استفاده شود. دارندگان این خودرو می توانند با قیمت ارزان محصول را تهیه کنند تا در صورت رفتن به سفر و یا گردش از وجود آن بهره مند شوند. این محصول سطحی راحتی در داخل خودرو ایجاد می کند که بسیار حائز اهمیت است. بر روی این قسمت می توان استراحت نمود و به خواب پرداخت و در میانه های راه و یا حتی در زمان حرکت خودرو نیز از آن استفاده کرد. وزن محصول سبک و قابل حمل است و در داخل یک ساک حمل که برای به همراه داشتن محصول در نظر گرفته شده است قرار می گیرد و می تواند به نقاط مختلف هدایت شود.

تشک بادی داخل ماشین ساینا از این رو مشکلی از بابت به همراه داشتن محصول وجود ندارد و می توان در مسیر و یا در مسافرت به راه اندازی آن اقدام نمود. تشک بادی داخل ماشین ضخیم ساینا بدنه ای سازگار دارد و از ضخامت زیادی برخوردار می باشد تا در نتیجه بتوان هر گونه تفریح و سرگرمی برای کودکان را انجام داد و در محیط با خیالی آسوده قرار گرفت. بدنه دچار ترکیدگی نخواهد شد در نتیجه می توان آن را در طول عمر بالا استفاده کرد. همچنین شامل ساییدگی و آسیب ظاهری نیز نمی شود تا بتوان در هر موقعیت از وجود آن بهره مند شد. کسانی که تمایل به خرید این محصول دارند به نمایندگی اینتکس مراجعه کنند.

تشک داخل ماشین ساینا

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

بهزاد جوادی

امکان داره حضوری بیایم برای خرید؟

431 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

بله حتما

431 روز پیش ارسال پاسخ