تشک بادی داخل ماشین ضخیم ساندرو

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال تهیه وسیله ای هستید که کودکان در داخل اتومبیل شخصی شما دارای راحتی و آرامش زیاد باشند تنها می توانید نسبت به خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم ساندرو اقدام نمایید. این محصول سازگار با رویه ضد حساسیت و ضد تعریق توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و دارای بدنه ای منحصر به فرد و ضخیم باشد که در نهایت طول عمر بالایی را شامل می شود. با توجه به نیاز افراد به این محصول فروش بالایی نیز دارد و در انواع مختلف و متنوع و با داشتن رنگبندی جذاب در اختیار علاقه مندان می باشد. به همین خاطر کسانی که به سمت داشتن این نمونه از محصولات بادی کشیده می شوند می توانند در اتومبیل شخصی خود محصول را مورد بهره برداری قرار دهند تا دچار خستگی و کسالت در طی مسافرت نشوند و برای کودکان فضایی ایمن و استثنایی را فراهم سازند. رنگبندی متنوعی که شامل این محصول می شود باعث انتخاب و خرید آن با توجه به سلیقه افراد می شود.

 با توجه به موارد گفته افراد زیادی تمایل به خرید این محصول دارند و به آن نیاز دارند و در نتیجه انتخاب و خرید آن با توجه به رنگبندی داخل ماشین و یا رنگ روکش صندلی ها انجام می گیرد. این محصول در کم ترین زمان و به وسیله پمپ باد فندکی راه اندازی می شود و با فندک خودرو کار می کند. لذا نیازی به خرید پمپ باد مجزا نمی باشد و در این امر نیز صرفه جویی می شود. قیمت خرید محصول مناسب است و در واقع به صرفه ترین خرید محصولات بادی به حساب می آید تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و بهره مند شوند. چنانچه تمایل به خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم ساندرو دارید و به دنبال مرجعی معتبر می باشید به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...