تشک بادی داخل ماشین ضخیم زوتی T300

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم زوتی T300 یکی دیگر از جدیدترین محصولات موجود در سایت اینتکس ایران است که با ارزان ترین قیمت توسط نمایندگی مرکزی محصولات بادی در دسترس شما قرار دارد. این تشک بادی در رنگ های مختلف طوسی، مشکی و کرم تولید شده و می توانید به راحتی از آن در داخل خودرو استفاده کنید تا یک تخت خواب بادی بسیار راحت و نرم داشته باشید و در صورت نیاز بتوانید در داخل خودرو به راحتی بخوابید. این محصول محیطی آرام بخش را در داخل خودرو ایجاد می کند و خوابی بی نظیر را به شما هدیه می دهد. 

تشک بادی داخل ماشین با بالش بادی و پمپ باد

بدنه این تشک بادی از بهترین نوع پی وی سی ساخته شده است که مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار داشته و تحمل وزن بالایی دارد. به این ترتیب تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند. این محصول در برابر آسیب هایی نظیر خراش و پوسیدگی نیز استحکام زیادی دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. شما می توانید از این تشک بادی در خارج از ماشین نیز استفاده نمایید. زیرا به صورت مجزا از پایه بادی بوده و قابل حمل و جابه جایی است. یکی دیگر از مشخصات این تشک بادی برخورداری از طراحی طبی است. ارتفاع این تشک بادی استاندارد می باشد و دارای انعطاف مناسبی است. به این ترتیب در زمان خوابیدن برروی این محصول، هیچ فشاری به بدن وارد نشده و می توانید ساعت های طولانی بر روی این تشک بادی استراحت کنید. محصول فوق دارای دو عدد بالش بادی و یک پمپ باد فندکی برای راه اندازی آسان نیز می باشد.

تشک بادی داخل ماشین ضخیم زوتی T300 از طریق سایت اینتکس ایران با قیمتی ارزان و کیفیت ویژه قابل خریداری است.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...