تشک بادی داخل ماشین ضخیم زانتیا

Air mattress car Xantia

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم زانتیا پر کاربرد ترین محصول بادی است که با داشتن بدنه طبی و راحتی می تواند بهترین موقعیت را برای راحتی اعضای داخل خودرو ایجاد سازد. این محصول دارای بدنه ای با کیفیت است که در گذر زمان دچار تغییر نمی شود. همچنین می تواند با داشتن طول عمر بالا در تمامی مسافرت ها و گردش ها مورد استفاده علاقه مندان به تفریح قرار گیرد. این محصول در واقع در داخل خودرو فضایی را ایجاد می کند تا بتوان به استراحت و آرامش دست پیدا کرد. از این رو در طی سفر و یا توقف در بین راه می توان از این محصول استفاده کرد و از وجود آن بهره مند شد. تشک بادی داخل ماشین زانتیا دارای رنگبندی نیز می باشد که می توان رنگ دلخواه خود را انتخاب کرد.

تشک بادی داخل ماشین زانتیا

همچنین این محصول دارای بالش بادی سرخود و یا مجزا نیز خواهد بود تا بتوان به راحتی و بدون استفاده از وسایل اضافه به استراحت و آرامش مشغول شد. تشک بادی بدنه ای بادی دارد که به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود. ساختار بدنه آن مشابه با سایر تشک های بادی است که افراد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند و از وجود آن در موقعیت های مختلف بهره مند شوند. محبوبیت این محصول در طی سال های اخیر زیاد شده است بنابراین می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و از آن لذت برد. تشک بادی داخل ماشین ضخیم زانتیا از طریق نمایندگی اینتکس خریداری می شود.

تشک بادی داخل ماشین زانتیا

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...