تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای SWM

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای SWM یکی از بهترین نمونه های ارائه شده توسط فروشگاه مرکزی اینتکس ایران است که به راحتی در دسترس شما قرار دارد. ویژگی های این تشک بادی داخل ماشین موجب شده تا بهترین گزینه برای استراحت در مسافرت ها محسوب شود. این تشک بادی از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر یک به سادگی و در زمانی کوتاه راه اندازی می شود. اولین بخش که باید باد شده و در قسمت جای پای سرنشین عقب قرار گیرد، پایه تشک بادی است. این قسمت را به سادگی به پمپ باد فندکی که به همراه این تشک بادی می باشد متصل کرده و در جای خود قرار دهید. سپس اقدام به باد زدن تشک بادی کنید. این تشک بادی طراحی جالبی دارد که تمامی بخش های صندلی عقب را پوشش می دهد. پس از آن نیز دو بالش بادی را که در بسته بندی موجود است باد زده و راه اندازی نمایید. این محصول یکی از بهترین گزینه ها خصوصا برای کودکان و سالمندان است که فضایی راحت را برای آن ها فراهم می کند. بدنه این تشک بادی از یک لایه مخمل تشکیل شده است که ضد حساسیت و ضد تعریق بوده و مناسب برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی است. پی وی سی مورد استفاده در بدنه این تشک بادی نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و در صورت رعایت شرایط نگه داری به سادگی دچار آسیب نخواهد شد.

 برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای SWM با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید به نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. با مراجعه به سایت اینتکس ایران سفارش خود را ثبت کنید تا این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...