تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای JMC

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای JMC نمونه ای بی نظیر از تشک های داخل خودرو می باشد که توسط فروشگاه مرکزی اینتکس ایران ارائه شده است. این محصول خاص و ویژه دارای بدنه ای از جنس پی وی سی بوده و به بهترین شکل قابل استفاده است. برای باد کردن این تشک بادی یک پمپ باد قدرتمند به همراه آن تقدیم می شود که به فندک خودرو متصل شده و در زمانی کوتاه، تشک بادی را راه اندازی خواهد کرد. این محصول از بدنه ای ضخیم تشکیل شده است که در برابر آسیب مقاومت زیادی داشته و به سادگی دچار پارگی و گسستگی نخواهد شد. برای حفظ کیفیت آن لازم است تا از کشیدن این تشک بادی بر روی زمین خودداری کرده و مانع پریدن کودکان بر روی آن شوید. هم چنین لازم است تا اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید. این تشک بادی و پایه تشک بادی به صورت مجزا طراحی شده است تا بتوانید از تشک بادی به صورت جداگانه و خارج از خودرو نیز استفاده نمایید. پایه محصول در قسمت جای پای سرنشین عقب قرار می گیرد و تشک بادی را می توان بر روی آن قرار داد تا فضای عقب خودرو به خوبی تبدیل به یک تخت شود. این تشک بادی روکش مخملی دارد که ضد حساسیت و ضد تعریق است و موجب آسیب به پوست های حساس نخواهد شد. هم چنین طراحی ساختار آن به صورت مواج است تا در زمان استراحت هوا مابین بدن و تشک در جریان باشد و استراحتی بی نظیر را در خارج از منزل تجربه کنید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای JMC با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید به سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...