تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای بایک

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای بایک یکی دیگر از محصولات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این محصول خاص و ویژه رنگ بندی زیبایی دارد که به راحتی می توانید نسبت به انتخاب و خرید اقدام نمایید. این محصول در سه رنگ طوسی، کرم و مشکی تولید شده است که شما خواهید توانست نسبت به رنگ بندی داخل اتومبیل، رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. این تشک بادی به صورت طبی بوده و از رویه مواج با خطوط موازی فرو رفته برخوردار است. به طوری که انعطاف بالایی دارد و در صورت استراحت طولانی مدت، هوا به خوبی مابین بدن و سطح تشک در جریان بوده و مانع تعریق می شود. به همین دلیل می توانید از استراحت بر روی این تشک بادی لذت ببرید. از دیگر ویژگی های این تشک بادی، برخورداری از دو بالش بادی مجزا است که به راحتی باد شده و طراحی طبی دارند. این بالش های بادی و هم چنین تشک بادی دارای لایه ای از جنس مخمل هستند که مانع از سرما و یا گرمای شدید شده و به همین دلیل استفاده از تشک بادی را در هر آب و هوایی مطبوع لذت بخش می کنند. این محصول با برخورداری از پمپ باد فندکی امکان راه اندازی آسان و بدون زحمت را نیز در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از پمپ باد خواهید توانست در زمان کوتاهی تشک بادی را آماده استفاده کنید.

تشک بادی داخل ماشین ضخیم خودروهای بایک محصولی بی نظیر است که از طریق فروشگاه اینتکس ایران هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری قابل خریداری می باشد. با تهیه این تشک بادی مسافرت های لذت بخشی را تجربه نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...